A free friday

Todays snapchat
 
Har varit ledig idag, och känner att jag utnyttjat det så gott jag kunnat. Igår hade jag körlektioner och vädret var på topp då vi drog en sväng till Helsingfors och tillbaka, stannade i Åbo för att träna och umgås med Viktor och Linnéa, kvällen var ung.
Tog en lugn morgon hos Linnéa innan jag drog mot stan för att möta upp Wilma för lunch och shopping, hade ett helt år att ta igen. Senare mötte jag upp Line som jag inte heller sett igår, här fanns några år att ta igen, sedan hängde även en del andra tjejer med för lite mer shopping, innan det bar av hemåt för lite sushi och vin med mamma. 
Hade tänkt jobba lite ikväll ännu, men orken finns inte så jag valde att lyssna på min kropp och gå lägga mig tidigt denna fredag. 
Ha en skön fredag vänner och främlingar!
 
EVERYDAY, THROUGH MY PHONE | |
Upp