Nu lämar vi 2015 För att leva 2016

 

 

Beskriv året med tre ord.
Spontant, överraskande, positivt 

 Bästa köpet?

Mina trådlösa hörlurar och min dator skärm, fast dom fick jag till julklapp och födelsedag.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2015?

E d fest – Anna Untz
Fy Fan Va Stek – De vet du
#SELFIE – Botonek Remix 

Madafakin darra – Ida Paul

Vem har du umgåtts med mest?

Julia tror jag men har nog umgåtts mycket med många andra också.

 

 
Har du blivit bättre på något?

Att ta hand om mej själv och göra sånt jag tycker om, samt gå min egen väg. Att vara mer disciplinerad gällande träningen och maten. 

Vad var extra dåligt med året?

Att jag spenderat tid på människor som inte var värda den tiden och att jag litat för lätt på människor, men detta är jag även glad över för jag har lärt mej av mina misstag. 

 Vad var extra bra?

Hela året har varit överraskande bra men speciellt sommaren var mycket rolig och spontan.

 

 
Lärde du känna några nya människor?

Jo, verkligen en hel massa. I somras fick jag möjligheten att festa mycket med människor från ön och lärde på så sätt känna nya. Via sommarjobbet träffade jag också några och där träffade jag även underbara Linnéa som har fått en stor roll i mitt liv under denna korta tid. När jag började skolan så träffade jag igen många såsom Johannes, Viktor och John som jag nuförtiden hänger mycket med.

 Gjorde du något 2015 som du aldrig gjort förut?

Jag har levt livet på ett mycket lättare sätt och så har ja vågat göra saker som jag varit blyg för förut.

Har du haft ett förhållande under 2015?

Jo.


 
 
 Vart reste du under 2015?

Sverige och Finska Lappland ha inte rest mycket detta år men nästa år har jag större resplaner.

Vilka ser du som de största händelserna under året?

Lappland med Julia, Midsommaren och Forneldarna

 Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

Jag tänker gå på bar, eftersom jag fyller 18 *woopwoop*. Tänker satsa på att hitta ett sommarjobb jag trivs med, annars kör jag ganska samma stil.

 

 

Tror du 2016 6kommer bli lika bra?

2015 satt ribban högt så 2016 måste verkligen leverera för att uppnå samma standard.

 Vad kommer du sakna från 2015?

Alla fina stunder med underbara vänner och såklart sommaren.

 Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder och träningstillbehör samt mat. 

 Och så slutligen; dina planer inför 2016?

Att åka på praktik till Tyskland (ni får höra mer senare), ha en bra sommar och leva livet till att jag fyller 18år.

 

 
 
 
EVERYDAY | |
Upp