Början på något nytt är slutet på det gångna

Ja, då var det slut med sandlådslekande och riktigt ansvar som gäller.Det är nu det börjar, livet, ja det börjar påriktigt. Nu är jag myndig, har levt i 18år och hur länge har man inte önskat att man redan varit 18, men ja, nu är jag det.
Egentligen känns det inte speciellt på något vis, det är som alla andra dagar men jag kan gå in i butiken och köpa allt jag ser (så långt pengarna räcker), jag ansvarar för mej själv (på gott och ont) mer rätigheter och mer ansvar.
Tänk att man bara en dag vaknar upp, och så har du en hel masssa nya rätigheter och skyldigheter, bara plötsligt, känslan är obeskrivlig, och måste upplevas.
 
Jag fyllde år på lördagen, har bara haft fullt upp så har inte haft tid att slänga in ett inlägg förrens idag tyvärr.
EVERYDAY | |
Upp